Dolce Vita, vagy mi

De jo! Szicília! És mégis kivel mész?
Egyedül
Egyedüüül? Mégis, hogy?
Gyerek medencézni akar, kultúrnak esélye sincs. Meg aztán tavaly rákaptam az egyedül utazás ízére. Akkor kelek, eszem, kávezom és ott, ahol akarok. Legalább egy évben legyen pár napom, amikor csak magamhoz kell igazodnom. Az is bőven elég, főként, ha nem értek egyet magammal...
Tudod, mit igazad van... Megértem, hogy miért utazik egyre több nő egyedül vagy barátnővel.
???!
Elegük van a fotelt telefingó férjükből!

Szicília 
Megkívántam
Kitaláltam
Eljöttem
Egyedül.
Rengeteg ötletet, inspirációt kaptam az útra.

Kollégámtól a szállástippet.
Barátnőmtől s egy kedves szicíliai idegentől -aki zseniális ürüggyel szólított meg a Costában-, komplett útitervet.
Aztán az Ég is bólintott.

Szállás
Eddig szuper- igazi agriturismo, kis kúria.
Szoba pici, de kényelmes, a többponton záródó ajtó biztonságot ad.  És az élet apró örömei: fürdőben van bidet a zuhanykabin mellett. 
Az ágy francia, kiterülhetek kedvemre.

Vacsora
Lássuk csak!
Ahogy elnézem a személyzetet, mindenki csinál mindent.

Dzsovanni egyszerre Chef, recepciós és persze felszolgáló, aki igazi latin macsó: két tennivaló között gyorsan telefonál és elszív valami istentelenül büdös cigit.

Antipasti 3 fajta sajt és valami helyi rágós kolbász.
Az egyik sajt pisztaciás, míg a másik határozottan diós ízt vonultat fel.
Fehér bort választok, ami üde gyümölcsös illatú, s friss, ugyanakkor minerálos ízű.
A sajt után kifejezetten kesernyés.
Jön az isteni illatú zöldségleves, melyben sajnos péppé főzték a zöldséget.
A bor ismét gyümölcsös.
Főfogás, (szerintem) 3 szelet disznóhús - erről Kiss Ádám szicíliai élményei ugranak be,  melyre egy másik kedves barátom hívta fel a figyelmet; érdemes megnézni-, citromos savanyú szószban és szintén szarrá főtt krumplival. Már alig megy le. 
Desszert? 
Nem gyümölcskenyér, mint a többieknek, hanem "csehkrémes" kosárka.
Mi több bőséges, kész hízókúra.

"Szicília? 
Egyedül?! 
Borzalmas olasz fickók!
Még borzalmasabb autóvezetők!!!!" - kiált fel művelt nyugat-európai barátom. 

Holnap itt folytatom ... 








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Dubajoztam

Új Medicina - Felfoghatatlan baj a fészekben

Új Medicina - Női dolgok